poniedziałek, 11 lipca 2011

Dwukolorowy manicure

Ponieważ dzisiaj mam wolne w pracy dodam więcej postów. Ze dwa dni temu przyszła do nas klientka, której paznokcie baaaardzo mi się spodobały! Miała 3 pierwsze pomalowane na totalny czerwień i dwa ostatnie na piękny granat. Tak mi się to spodobało, że oczywiście zainspirowałam się tym i już mam podobne malowanie na moich pazurkach. Numerek mojej czerwieni to 824, piszę czerwień bo tak  wyszło na zdjęciach jednak nie jest to czerwony kolor. To taka intensywna malina. Koszt lakieru 20 zł. Dwa ostatnie mam pomalowane lakierem z edycji żółto-pomarańczowej z Inglota, ale koloru nie pamiętam. Jeśli zobaczycie wyłożone żółcie i pomarańcze to mój z paznokci to ten najjaśniejszy. Koszt 20 zł. Na wszystko mam nałożony Top 01, którego koszt jak już pisałam wcześniej to 21 zł. A oto foty:

5 komentarzy:

  1. hehe rewelacyjnie to wyglada ;)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie to wygląda. Zawsze malowałam tylko czwarty na inny kolor, albo co drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ja kupuje U "www_paatal_pl" do 2 paletek jest dolaczony ten beznadziejny rozswietlacz ze sleeka i do kazdej paletki jakis puder. Jestem bardzo zadowolona z tego sprzedawcy, tak ze moge Ci go polecic z czystym sumeiniem ;) buziaki ;)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuś ja właśnie tak samo sobie malowałam. Ale ta klientka mnie zainspirowała;) E. znam tą stronę. Wiesz może ile kosztuje tam przesyłka? Bo na allegro się bałam głupich sprzedawców

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...