środa, 13 lutego 2013

Porównanie podgrzewaczy do wosków


Wybór podgrzewaczy do wosków na rynku jest na prawdę duży. Różna moc, różny kształt - co wobec tego wybrać ? Na co zwrócić uwagę przy wyborze podgrzewacza ? O tym dzisiejszy post.

Od razu powiem, że swoje oba podgrzewacze kupiłam na allegro i nawet nie zamierzałam wysilać się w celu poszukiwania stacjonarnego sklepu, który będzie miał w swoim asortymencie podgrzewacze do wosku. Ja otworzyłam allegro wpisałam podgrzewacz wosku i oglądałam co allegro mi oferuje ;)

Kupować sam podgrzewacz czy zestaw z paskami i woskiem ?

Zdecydowanie zestaw! Podgrzewacz sam się po prostu nie opłaca! I tak będziecie musiały dokupić wkłady z woskiem i paski, więc po co przepłacać? Jeśli chodzi o sam podgrzewacz ceny oscylują między 50zł a 100zł, cena jednego wkładu z woskiem ok 6zł, cena 100 pasków fizelinowych ok 10zł lub można kupić 100m pasa i samemu go ciąć za cenę ok 20zł. A ile kosztuje zestaw ? Ja kupiłam 2 zestawy :
  • Pierwszy zawierał podgrzewacz do wosku 40W, 6 wkładów z woskiem i 100 pasków. Zapłaciłam za niego o ile dobrze pamiętam ok 60zł.
  • Drugi zawierał podgrzewacz do wosku 95W ( używany! ) , 6 wkładów z woskiem i 100m pas fizelinowy. Cena 55zł
Same widzicie, że kupowanie odrębnie się po prostu nie opłaca. Nawet kiedy zużyję woski i paski to nie będę kupowała pojedynczo - będę starała się znaleźć tańsze zestawy.


Jak wyglądają paski fizelinowe i czy można je czymś zastąpić ?

















Paski  można zastąpić np pociętymi starymi jeansami. Robiłam tak kiedy depilowałam się pastą cukrową, ale szczerze powidziawszy tyle było zachodu z pocięciem jeansów, że uważam to za zupełnie nieopłacalne ;) Daję 10zł i mam paski, które starczą mi na baaaaardzo długo.

 
Co lepsze rolka czy pocięte paski ?

Jest to oczywiście tylko moja prywatna opinia, ale ja następnym razem kupię rolkę. Wydaje mi się ona bardziej wydajna, a po za tym po pewnym czasie będziecie tak wprawione w depilacji, że same będziecie chciały regulować długość pasków.


Jak wyglądają wkłady z woskiem do podgrzewaczy i czym się różnią ?

Na początku od razu powiem, że większość wkładów ma tą samą uniwersalną wielkość. Raz trafiłam na takie, które zawierają 110ml, przy czym te uniwersalne mają 100ml! Tutaj trzeba uważać! Te wkłady 110ml nie wejdą do każdego podgrzewacza i jest to zwykła próba oszustwa, w celu sprzedania wam ich podgrzewacza mieszczącego te wkłady, ale oczywiście to totalna głupota! OK Wracając do tematu. Wkłady są 100ml i mają dwa rodzaje rolek : szeroką i wąską. Na zdjęciu oba wkłady są z rolką szeroką ( takie po prostu były w zestawach, które kupowałam ) , ale planuję kupić również te z wąską rolką - są one przeznaczone do miejsc wrażliwych. Woski różnią się również kolorem. Jeśli chodzi o kolor to mamy wybór między woskami nieprzeźroczystymi a woskami przeźroczystymi. Chodzi mi tu o to , że są woski mleczne, czyli różnią się kolorami tak jak np na zdjęciu obok, ale jednak są nieprześwitujące - te woski są ponoć łagodniejsze, mniej "bolesne" niż woski kolorowe, ale takie przeźroczyste. Oj czuję, że piszę nie po polsku... Nie ważne, ważne , że ja nie widzę pomiędzy nimi różnicy w bólu, ani w powodowaniu podrażnień - osobiście wolę te mleczne, ale to z czystej wygody. Jak nałożę taki mleczny to lepiej widzę czy jest na wszystkich włosach. Ot co ;)

Recenzja podgrzewacza o mocy 40 W
 

Co mogę powiedzieć o tym podgrzewaczu? Jest całkowicie zabudowany i nie ma możliwości sprawdzić ile wosku nam zostało, ale to żaden problem, bo zawsze wkład można wyjąć i po prostu to sprawdzić. Nie jest to jakiś wielki minus. Kabel jak widać na zdjęciu jest podłączany od boku i jest to dość wygodna sprawa gdyby nie to, że jest on po prostu krótki. Czasem to nie robi różnicy, ale czasem muszę po prostu odłączać podgrzewacz, nakładać wosk i znów podłączać - troszkę to męczące, ale to jeszcze nie największy minus. Podgrzewacz maksymalnie rozgrzewa się po ok 30 min... To normalny czas ogrzewania gdyby nie to, że on ma po prostu za słabą moc! Prawidłowo rozgrzany wosk nie powinien ciągnąć naszej skóry. Po dotknięciu rolką do powierzchni, którą chcemy wydepilować rolka powinna swobodnie poruszać się i nakładać wosk. Ten podgrzewacz działa prawidłowo, ale musimy użyć siły i w pierwszym momencie zawsze ciągnie skórę. No i np na nogach mnie ten ból chwilowy nie przeszkadza, bo nogi są przyzwyczajone do bólu, ale kiedy depiluję innym osobom pachy , brzuch czy inną część ciała to jest to po prostu nie do pomyślenia, abym ja ciągnęła im tak skórę. Ból jaki odczujemy na pasze jest za duży! Słyszałam wcześniej, że to od jakości wosku może zależeć. Niemniej jednak kiedy mam porównanie z mocniejszym podgrzewaczem wiem, że to wina mocy podgrzewacza, a nie wosku.
 
 
Recenzja podgrzewacza o mocy 90 W 
 
Ten podgrzewacz ma z boku kawałek przeźroczystej ścianki dzięki czemu widzimy ile wosku zostało, ale jest to mało praktyczne, ponieważ i tak ta przeźroczysta ścianka nie dochodzi do końca podgrzewacza, więc i tak jest to przekłamana sprawa ;) Ale tak jak mówię to nie jest minusem, bo zawsze wosk można wyjąć i to po prostu sprawdzić ile go zostało. Ten podgrzewacz ma tzw stację, czyli jest od góry wkładany do zasilania. Kabel jest dłuższy niż w poprzednim podgrzewaczu, ale nadal uważam, że jest za krótki. Na zdjęciu po prawej stronie widzicie, że ma regulację temperatury. Jest to 6 stopniowy gadżet ;) Ja zawsze daję na 6 , ale rzeczywiście jeśli ktoś uważa, że wosk jest za gorący to można zmniejszyć temperaturę grzania. No i najważniejsza sprawa czy wosk jest dobrze nagrzany? Zdecydowanie tak! Rolka po przyłożeniu do skóry "idzie jak po maśle" ;) W ogóle nie boli nakładanie go, nie ciągnie skóry. Doskonale rozgrzewa wosk - jesteśmy w stanie wykończyć cały wkład co do ostatniej kropli. Kiedy wkład jest już na wykończeniu to nie czekamy 5 min z przekręconym woskiem do góry nogami, żeby wosk nam spłynął do rolki. Nie, nie. Robi to szybko i sprawnie, wystarczy kilka sekund i już możemy nakładać resztę wosku na skórę. Jest bardzo poręczny. Wosk nagrzewa też w 30 min ( jest to średni czas nagrzewania wosków przez wszystkie podgrzewacze ). No nie wiem co jeszcze napisać ;) Nie mam nic do zażucenia temu podgrzewaczowi. Kupiłam go w okazyjnej cenie, bo był używany, ale działa idealnie. Trochę się bałam, ale jest z nim wszystko w porządku. Serdecznie polecam ten podgrzewacz! Oczywiście nie koniecznie ten model, ale jakikolwiek inny podgrzewacz o mocy 90 W . A! Muszę jeszcze powiedzieć, że sam podgrzewacz robi się dość ciepły po nagrzaniu, ale nie jest jakiś gorący, więc zupełnie to nie przeszkadza w obsłudze.

 
 
 
 Porównanie podgrzewaczy
 
 

  • Cena : Tańszy jest podgrzewacz o mocy 40 W. Wiadomo im mocniejszy podgrzewacz tym droższy. No chyba, że uda wam się tak jak mi trafić na okazję.
  • Wielkość : Oba są tej samej wielkości. Oba doskonale mieszczą się w dłoni.
  • Działanie : Sto razy lepiej wosk nagrzewa podgrzewacz o większej mocy!
  • Czas nagrzewania : 30min w obydwu przypadkach
  • Dostępność : Internet oraz sklepy stacjonarne ( ale nie wiem jakie ! )
  • Jakość : Oba są solidnie wykonane. Mam już je długi czas i żaden się ani nie zepsuł, ani nie pobrudził. Podgrzewacz to tak na prawdę 2 blachy obudowane wytrzymałym materiałem. Jeśli więc macie do wyboru podgrzewacz 90W za 50 zł a podgrzewacz 90W za 70zł to bierzcie ten za 50 zł

No cóż to chyba tyle na dziś. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie śmiało. Ja używałam już chyba wszystkich domowych metod depilacji i myślę nad postem porównującym, ale to czasochłonny post ;) Na pewno niedługo pojawi się post pokazujący wam jak używać podgrzewacza, jekie to daje rezultaty itp...
Pozdrawiam was serdecznie , całuję i do usłyszenia!



 


26 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy takich wosków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mało popularny sposób na depilację, nawet na blogach mało się o tym słyszy, więc postanowiłam jeszcze pokazać jak w praktyce wygląda taka depilacja.

      Usuń
    2. A ja używam od wielu, wielu lat i nie znam lepszej metody depilacji :)

      Usuń
    3. Ja też lubię najbardziej tą metodę ;)

      Usuń
  2. mam taki zestaw i go lubię:) nie słyszałam o paskach z jeansów, zresztą w porównaniu cenowym to nieopłacalne, skoro paski fizelinowe kosztują kilkanaście złotych za rolkę, a na jedno użycie schodzi 2-8 pasków w zależności od miejsc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, kupiłam kiedyś pastę cukrową do depilacji też w takim opakowaniu z rolką i do tego zestaw płóciennych pasków, ale po jednej nieudanej próbie rzuciłam w kąt. Co za głupota, że do głowy nawet mi nie przyszło że może należałoby to wszystko podgrzać :P Chyba po Twoim poście zastanowię się nad takim zakupem, bo od lat golę nogi zwykłą maszynką jednorazową i aż mnie nerwy biorą kiedy po dwóch dniach nogi znowu nadają się do golenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo napiszę na blogu o tym jak tego używać i co o tym sądzę. Ale polecam! Właśnie zastanawiałam się czy nie ma pasty cukrowej w takich rolkach ;) Bo podgrzewacz jest uniwersalny zapewne ;)

      Usuń
  4. Dobra robota! Bardzo przydatna notka ;) Szczerze mówiąc gdybym jej nie przeczytała to chyba bym kupowała tylko na podstawie ceny. Niestety szukałam właśnie teraz na allegro podgrzewacza o mocy mniej więcej 90W i nie znalazłam. Dostępne są tylko 50W oraz ok 160W ale te to już do puszek, ehh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te do puszek to do salonów. Kochana zerknij tutaj : http://allegro.pl/podgrzewacz-wosku-2woski-paski-kosmetyki-95w-i3026274905.html to jest aukcja na 11 dni, ale może po 11 dniach cena nie wzrośnie jakoś drastycznie. Moc 95W. Mało rolek, bo tylko 2 i to jedna wąska druga szeroka, ale jak uda się go w niskiej cenie kupić to ja bym brała. Cena tylko nie może przebić 89zł bo tyle on kosztuje na tej aukcji : http://allegro.pl/podgrzewacz-wosku-2woski-paski-kosmetyki-95w-i3026274943.html
      O! A teraz znalazałam najlepszą aukcję : http://allegro.pl/zestaw-do-depilacji-sonobella-95w-6-woskow-paski-i3026274966.html Ja bym brała to ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny post ;) Też powoli przymierzam się do zakupu podgrzewacza. Dużo na początku miałaś problemów z depilowaniem samej siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie zależy. Jesli chodzi o nogi, brzuch to zupełnie bez problemu, ale np pach bym sama sobie nie zrobiła... Ogólnie to jest tak jak z plastrami do depilacji, więc jeśli umiesz się plastrami posługiwać to to jest to samo ;)

      Usuń
  6. jakiej firmy są woski które stosujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam byle jakich wosków - oby tylko były 100 ml. Woski kupuję zawsze na allegro a jedyne kryterium jakie stosuję to cena

      Usuń
  7. a na ile depilacji/ jaką cześc ciała wystarcza jeden wkład?? pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkład starcza mi na długo. Jeśli depiluję całe nogi to na 4 razy ? Mówię około. Ale wosk za 4 zł daje mi gładkość nóg na ok 2 miesiące - opłaca się ;)

      Usuń
  8. Hej Ja chciałabym się tylko spytać jak się czyści taki depilator i czy wogole da się go wyczyścić chciałabym sobie taki zakupić Ale wacham się pomiędzy takim na wkłady a takim puszkowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma konieczności czyszczenia :) Jedynie jeśli zabrudzi się woskiem to wystarczy przetrzeć go wacikiem delikatnie nasączonym oliwką i wytrzeć później papierem, ale to tylko takie kosmetyczne sprawy. Ja polecam na wkłady - bo te puszkowe to wydaje mi się, że są bardziej dla gabinetów kosmetycznych

      Usuń
  9. Niestety nie używałam nigdy to nie wiem, ale wydaje mi się, że pewnie rozmiar jest uniwersalny ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, pastę cukrową rozgrzewa się w dłoniach, nie powinna ona mieć płynnej postaci, ale bardzo plastyczną. Taką postać nakłada się pod włos i zrywa z włosem, można sobie pomóc paskami fliselinowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czy ten 40 W to podgrzewacz z ezebry ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swój kupiłam na allegro, ale wszędzie widzę takie same.

      Usuń
  12. Witam,
    widze, ze jest Pani oblatana w temacie, a potrzebuje jeszcze kilku odpowiedzi na pewne tematy☺ planuje zakup podgrzewacza do wosku i jestem w tym totalnie zielona. mam ciemne twarde wloski, skore raczej wrazliwa -zniszczylam sobie lata temu po uzyciu depilatora. Dostalam zapalenia mieszkow wlosowych. Chodzilam regularnie na wosk do kosmetyczki, usuwalam tez laserowo, ale mialam tylko 3 zabiegi i zaszlam w ciaze. znowu zaczely mi juz normalnie odrastac wloski (codziennie!), a jak gole maszynka (nawet nowa) to skora jest tj. chropowata, jakbym nie dogolila wloskow i podrazniona, piecze, a golenie sprawia mi bol. tylko teraz pytanie, jak dziala podgrzewacz, czy rolki sa rozne do podgrzewaczy roznych firm, czym sa paski, ktory wosk bylby dla mnie najlepszy? (podobno miodowy jest lepszy na takie wloski?) bardzo prosze o zrozumienie i wyjasnienie mi wszystkiego krok po kroku - od dzialania podgrzewacza przez jego stosowanie i to, co robic po. czy do jednego podgrzewacza pasuja rolki szerokie i te waskie? dziekuje serdecznie i pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    widze, ze jest Pani oblatana w temacie, a potrzebuje jeszcze kilku odpowiedzi na pewne tematy☺ planuje zakup podgrzewacza do wosku i jestem w tym totalnie zielona. mam ciemne twarde wloski, skore raczej wrazliwa -zniszczylam sobie lata temu po uzyciu depilatora. Dostalam zapalenia mieszkow wlosowych. Chodzilam regularnie na wosk do kosmetyczki, usuwalam tez laserowo, ale mialam tylko 3 zabiegi i zaszlam w ciaze. znowu zaczely mi juz normalnie odrastac wloski (codziennie!), a jak gole maszynka (nawet nowa) to skora jest tj. chropowata, jakbym nie dogolila wloskow i podrazniona, piecze, a golenie sprawia mi bol. tylko teraz pytanie, jak dziala podgrzewacz, czy rolki sa rozne do podgrzewaczy roznych firm, czym sa paski, ktory wosk bylby dla mnie najlepszy? (podobno miodowy jest lepszy na takie wloski?) bardzo prosze o zrozumienie i wyjasnienie mi wszystkiego krok po kroku - od dzialania podgrzewacza przez jego stosowanie i to, co robic po. czy do jednego podgrzewacza pasuja rolki szerokie i te waskie? dziekuje serdecznie i pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,
    widze, ze jest Pani oblatana w temacie, a potrzebuje jeszcze kilku odpowiedzi na pewne tematy☺ planuje zakup podgrzewacza do wosku i jestem w tym totalnie zielona. mam ciemne twarde wloski, skore raczej wrazliwa -zniszczylam sobie lata temu po uzyciu depilatora. Dostalam zapalenia mieszkow wlosowych. Chodzilam regularnie na wosk do kosmetyczki, usuwalam tez laserowo, ale mialam tylko 3 zabiegi i zaszlam w ciaze. znowu zaczely mi juz normalnie odrastac wloski (codziennie!), a jak gole maszynka (nawet nowa) to skora jest tj. chropowata, jakbym nie dogolila wloskow i podrazniona, piecze, a golenie sprawia mi bol. tylko teraz pytanie, jak dziala podgrzewacz, czy rolki sa rozne do podgrzewaczy roznych firm, czym sa paski, ktory wosk bylby dla mnie najlepszy? (podobno miodowy jest lepszy na takie wloski?) bardzo prosze o zrozumienie i wyjasnienie mi wszystkiego krok po kroku - od dzialania podgrzewacza przez jego stosowanie i to, co robic po. czy do jednego podgrzewacza pasuja rolki szerokie i te waskie? dziekuje serdecznie i pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy przy takich kłopotach zastanowiłabym się nad zakupem pasty cukrowej, bo ona działa hm.... najłagodniej? Chyba mogę tak to określić. Jest najmniej szkodliwa jeśli chodzi o skórę. Po użyciu pasty cukrowej skórę wystarczy umyć wodą , bo pasta cukrowa rozpuści się pod wpływem wody. Więc najbardziej poleciłabym właśnie pastę. A jeśli mimo wszystko chcesz spróbować podgrzewacza to wybierz ten o dużej mocy najlepiej 90 W. O tym pisałam w poście. Takie podgrzewacze to nic skomplikowanego. Ot dwie metalowe blachy w ładnej obudowie. Woski są uniwersalnych rozmiarów do wszystkich podgrzewaczy ( jedynie Veet robi ludzi w balona i wyprodukowała własny podgrzewacz i własne rolki o wymiarach inne niż te na rynku, przez co zmusza klientki do kupowania tylko ich wosków ). Woski : wybór wśród wosków jest rzeczywiście ogromny i tak na prawdę to metodą prób i błędów znajdziesz najlepsze. Łagodniejsze dla skóry są te mleczne, ale one gorzej wyrywają włosi - dlatego ja wolę te przeźroczyste np. miodowe. Nie wiem na ile one mają działanie nawilżające... Raczej wątpię, ale dobrze usuwają wszystkie włoski. Usuwając włosy tym woskiem w rolkach to musisz liczyć się z tym, że włosy muszą troszkę podrosnąć, na długość około 5-7 mm. Najlepiej mieć dłuższe te włosy to wtedy wosk dobrze rwie :D Paski do wosków fizelinowe takie twardsze. Spotkałam się z takimi miękkimi jak bawełna i były słabe. Rozrywały się, kawaliły. To również metodą prób i błędów zobaczysz które ci odpowiadają. Są też takie paski w długiej rolce, którą przycinasz do odpowiedniej długości - to bardzo polecam. Po zabiegu oliwką nacieram skórę pozbywając się reszty wosku. A i teraz zauważyłam ostatnie pytanie: Czy woski szerokie i cienkie pasują do jednego podgrzewacza - tak. To są po prostu woski 100 ml. Tak jak na początku mówiłam tylko firma veet ma woski o innych wymiarach....

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...