sobota, 15 października 2011

Odpowiedź na TAG

Zostałam oTAGowana ;) przez http://xoiknowyoulovemexo.blogspot.com
Oto zasady:
  • Umieść obrazek ''10 pytań kosmetycznych od Majorki''
  • Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
  • Napisz kto Cię otagował
  • Otaguj 12 blogów tym tagiem
  • Poinformuj blogi o otagowaniu

A oto pytania i moje odpowiedzi:  
 
1.Używasz kolorowych cieni do powiek czy naturalnych ?
Częściej naturalnych, ale lubię też kolorowe
2.Co wolisz bardziej - pomadkę czy szminkę ?
Pomadkę
3.Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Gdyby nie to słowo tylko to powiedziałabym, że uważam, że większość drogich produktów jest dobra ale są też tańsze ich odpowiedniki, więc odpowiedź brzmi NIE
4.Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Bardzo mi się u innych podoba, ale sama rzadko używam, bo wydaje mi się to u mnie zbyt sztuczne(chyba jeszcze nie umiem go dobrze nałożyć)
5. Jaki jeden produkt kosmetyczny zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę ?
Ze względu na moją cerę to były to na pewno krem z filtrem co najmniej 50
6. Miałaś kiedyś problemy z cerą?
Kiedyś nie teraz mam ;(
7. Używasz filtrów?
Codziennie
8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Krem na noc, maseczka do włosów
9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Od niedawna zaczęłam ich używać, bo bardzo je lubię ;)  Ale nie jestem w tym systematyczna
10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają Ci się najbardziej?
Kim Kardashian , bardzo lubię takie ciemne makijaże. Lubię też makijaż Mariny Łuczenko, ale to tylko przy tak idealnej cerze jaką ma ona.


To tyle. Oto osoby, które ja TAGuję: 

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...