czwartek, 22 grudnia 2011

Makijaż 1 step by step

Kochane mało mam czasu ostatnio i nic na blogu nie piszę, ale postanowiłam wam to wynagrodzić i dodaję mój pierwszy makijaż! Modelką jest moja śliczna siostra, która zakochała się w tym makijażu;) Zdjęcia są zrobione step by step, ale nie będę ich opisywać, bo wszystko widać na zdjęciach. Jutro dopiszę listę użytych produktów, bo teraz jest już późno.Makijaż dzienny nie jest na pewno. Wieczorowy z pewnością. Na Sylwestra też się nada. Enjoy:




To by było na tyle ;) Wszystko działo się późnym wieczorem stąd takie zmiany światła. Jutro zrobimy coś w dzień. Jak wam się podoba ta propozycja?

2 komentarze:

  1. super makijaż i super propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpisuję również u Ciebie , bo nie wiem czy zaglądniesz ponownie do mojego posta.

    @lolita76548 Dziękuję za opinię. Nie wiem natomiast gdzie znalazłaś informację o tym, że robię/bądź mam zamiar robić tipsy innym ludziom. Spokojnie, mam swój rozum i póki co "bawię" się tipsami właśnie na palcu bądź sobie.... Zaznaczyłam, że w życiu nie miałam do czynienia z robieniem tipsów z wyjątkiem przeczytania kilka opisów w Internecie więc wiadomo, że nie stworzę czegoś idealnego. Jeżeli zaś chodzi o krzywdę to coś o tym wiem niestety. Byłam raz u kosmetyczki na założenie żelików właśnie i kobieta przykleiła mi tipsy na całej długości paznokcia. Żeby było śmieszniej była to pani po studiach kosmetycznych z licznymi certyfikatami... Dziękuję raz jeszcze za zdanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...