poniedziałek, 3 września 2012

TAG : 7 faktów o mnie



Dzisiaj postanowiłam napisać odpowiedź na ten TAG, jeśli mam być szczera to nikt mnie nie oTAGował, ale co tam ;p Jakoś dawno TAGu nie było to niech będzie ten, bo sama lubiłam czytać wasze odpowiedzi.

  1. Pierwszy fakt o mnie to, że jestem świerzo upieczoną narzeczoną ;) Niektóre z was już o tym wiedzą. Najpierw powiadomiłam o tym rodzinę potem przyjaciół , a na koniec całą resztę moich znajomych za pomocą fejsa ( w rzeczywistości zaręczona jestem już od miesiąca, ale zależało mi na tym aby osobiście powiadomić wszystkich mi bliskich, a potem niech i fejs wie )
  2. Od lat udzielam korepetycji z chemii i matematyki. Dokładnie od 6 lat i bardzo to lubię. Najbardziej jestem szczęśliwa jak mój uczeń mi mówi, ze ma teraz same 5 i 4 ;) Oj to jest satysfakcja ogromna. Albo jak rodzice są mi wdzięczni, ze poświęcam czas ich dziecku i to przynosi rezultaty. Bardzo to lubię. W tym momencie przygotowuję dziewczynę do przyszłorocznej matury rozszsrzonej z chemii. I bardzo chce aby jej wynik był bliski 100 % ! PS. jeśli potrzebujecie pomocy piszcie śmiało.
  3. Jestem bardzo wierzącą osobą. Wiele osób dziwi się ponieważ "naukowcy" są zazwyczaj ateistami. Bujda ;) Ostatnio mój uczeń się mi dziwił, że znając matme fize chemię wierzę w Boga. Ale prawda jest taka, że tylko osoby, które mało wiedzą mogą być "pewne" nieistnienia Boga. Im więcej wiesz, tym mniej wiesz - święta prawda.
  4. Nie mam żadnych kompleksów. No nie wiem jak to jest możliwe, ale uwielbiam siebie. Wiem, ze jestem okropnie niefotogeniczna, ale kocham siebie i swój wygląd. Nigdy w życiu bym kasy nie wydała na poprawienie sobie czegoś, choć znam moje słabe i mocne strony.
  5. Lubie sobie wyobrażać tysiące rzeczy ;) Szczególnie przed snem. Gadam sobie sama w głowie np myśląc, że nagrywam filmik na YT na jakiś temat i tak sobie gadam w tej głowie ;) Czy tylko ja tak mam? Później często moje sny mają związek z myślami.
  6. Pochodzę z dość dużej rodziny. Mam 2 braci i 2 siostry. Wszyscy jesteśmy ścisłymi umysłami. Wygrywamy konkursy matematyczne itp. Moi bracia studiują również na PW, a siostry są w klasach matematycznych ;)
  7. Jestem bardzo nieśmiała. Walcze ze swoimi słabościami dość ostro. Tzn gdybym się bała pająków to wzięłabym go na ręce. Moją nieśmiałość staram się przezwyciężać i dobrze mi to idzie bo wiele osób jak im powiem, ze jestem nieśmiała to mówi, że bajki opowiadam. A ja na prawdę tak bardzo się wstydzę!!!! Masakra. Stres jaki miałam przed pójściem na spotkanie dla blogerek czy ktokolwiek się do mnie odezwie, czy nie będę siedziała sama jak palec czy będę potrafiła sama wyjść z inicjatywą jeśli będzie trzeba! No masakra! Taki ze mnie potajemny wstydzioch.
To koniec faktów o mnie mogłbym ich jeszcze dużo podać, ale to może w jakimś przyszłym TAGu ;) Następny post będzie o kremie do stóp Lirene.

Zachęcam was do odpowiedzenia na ten TAG, ponieważ lubię go czytać ;) Nie chcę tu nikogo bezpośrednio TAGować, bo za dużo blogów lubię. Kto jeszcze nie zdradził 7 faktów o sobie DO DZIEŁA!

Ciao ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...