środa, 30 kwietnia 2014

Liliowy Manicure z Seche + Recenzja lakieru Seche Prim & Polished


1. Zmywam poprzedni lakier


2. Piłuję paznokcie


3. Nakładam  preparat zmiękczający skórki


4. Odsuwam skórki , niektóre wycinam


5. Na paznokcie nakładam wysuszać SPN


6. Paznokcie maluję lakierem firmy Seche o kolorze Prim&Polished . Całość pokrywam Seche Vite.


  • Lakier jest PIĘKNY !! 
  • Kosztował mnie 15 zł na Targach Urody Beauty Forum.
  • Ma pojemność 14 ml
  • Jest doskonale kryjący, a jest to zaskakująca rzecz, ponieważ jestem przyzwyczajona, że lakiery pastelowe nie kryją prawie wcale. Na zdjęciu mam 2 warstwy, które w zupełności wystarczą.
  • Lakier ten polecam w 100 % i nie mam mu nic do zarzucenia .
Szkoda, że nie wiedziałam o jego własnościach obkupiłabym się w większą liczbę odcieni :)

Dziś to tyle! Jak wam się podoba kolor ? 



10 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy tych lakierów, ale widzę, że dobrze kryją :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tym kolorku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :-) Nie miałam pojęcia, że Seche robi też kolorowe lakiery ;-) Ich top coat uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor :)bardzo podoba mi sie Twój blog, będę wpadać tu częściej dlatego obserwuję :) w wolnej chwili jeśli masz ochote zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzadko pastelowe lakiery tak ładnie kryją po 2 warstwach ;) piękny kolor ;)




    www.kobiet-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień, uwielbiam pastele. Jest to chyba najlepszy trend jaki mógł wyjść.

    Jeśli masz ochotę zapraszam do siebie, blog o modzie, urodziei kosmetykach!: http://amoreses.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie delikatne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...