poniedziałek, 9 marca 2015

Haul posesyjny !

HEY!

Jak to mawiają sesja, sesja i po sesji... Już powoli odchodzą ode mnie siły do studiowania. Jak widać miesiąc niemalże trwała moja rekonwalescencja po ostatniej sesji. Ale co mi poprawia humor ?! MAKIJAŻE! W maju prawdopodobnie przypadnie mi w udziale malowanie dwóch panien młodych i jak zwykle zaopatruję się regularnie w coraz to nowsze kosmetyki, aby trenować różne techniki. Także w tym miesiącu ekscytującym zakupem jest z pewnością paletka Maqpro edycja limitowana Katosu. Już troszkę ją próbowałam i powiem wam wstępnie WOW! Ale na to będzie oddzielny post :) Co jeszcze pojawiło się u mnie w lutym ? 

Najbardziej ekskluzywna rzecz w całym moim zbiorze kosmetycznym Estee Lauder Advanced Night Repair - serum


Wspomniana już we wstępie paletka 30 ml MaqPro by Katosu - moja nowa miłość!


Sławne pudry wykańczające do twarzy Ben Nye w kolorach Banana i Fair zakupione na allegro z nadzieją, iż są to oryginały


Krem do rąk Eveline  


Długotrwały podkład do cery tłustej Revlon Colorstay odcień 150 Buff


Krem do ciała otrzymany w prezencie :)


Top Coat Poshe <3 + 3 nowe lakiery Golden Rose z serii WOW ( jeden z nich nie zdążył trafić na zdjęcie, ponieważ moja mama go adoptowała )


 Próbki od najlepszej sprzedawczyni w Douglasie na świecie :)


To wszystko udało mi się nabyć w minionym już miesiącu lutym. Czas leci tak szybko, że czasem tylko posty przypominają mi o tym, że minął kolejny miesiąc . Ech... Kiedy czas stanie w miejscu ? Całuję :* i zapraszam do polubienia facebooka.

6 komentarzy:

  1. Och, wow! Patrzę na próbki i oczom nie wierzę, że takie coś się zdarza ;-) Serum EL mam na liście zakupów :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam zakupy dla łącznie 4 osób i wyszło prawie 1000 zł :)

      Usuń
    2. ludu Milena szalejesz! Zazdro :D Pau

      Usuń
    3. Zazdro :) No jak u mnie będziesz to sobie poużywasz :D

      Usuń
  2. fajne nowości w większości mi nie znane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się zaskoczyć czymś nowym :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...