środa, 8 czerwca 2016

Makijaż zgodny z trendami w PRO Make Up Academy

HEY !

Dziś kolejna porcja moich zmagań makijażowych. Ja wykonując makijaż na mojej modelce połączyłam 2 trendy : brązowe usta + ombre usta. W sumie mięta na oczach to nadal bardzo modny trend, więc można powiedzieć, że udało mi się zawrzeć 3 trendy w 1 makijażu. Ewelina zaś postawiła na dosłowną interpretację tematu i zainspirowała się dwoma kolorami roku 2016 , czyli : pudrowy róż + brudny, szary błękit : 


Jak wyglądały nasze makijaże ? 

MAKIJAŻ WYKONANY PRZEZE MNIE 





MAKIJAŻ WYKONANY PRZEZ EWELINKĘ 



I na koniec fotka z trenerem :) 


Jak podobają wam się nasze prace ? Przyznam szczerze, że mi bardzo podobały się oba makijaże!

3 komentarze:

  1. Piękny zwłaszcza ten Twój, genialne usta ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ;) Twój jednak bardziej mi się podoba ;D
    Pozdrawiam ;*
    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. super makijaż szczególnie w pierwszym usta extraaa :)

    http://www.facebok.com/fitbeautymagdalenawawrynowicz
    http://magdalenawawrynowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...