wtorek, 21 czerwca 2011

Oranż na paznokciach

Dzisiaj przedstawiam wam lakier firmy Safari. Odcienia już nie pamiętam, bo sprzedałam i nie mogę sprawdzić. Co mogę o nim napisać? Był bardzo fajny, dosyć gęsty. Dosłownie jedna warstwa wystarczyła aby pokryć pięknie pazurki, ale ja i tak jak zwykle nakładam dwie. W przypadku takich lakierów, kiedy jedna warstwa sprawia, że niemalże mamy już pokrytą  idealnie płytkę to ta druga warstwa podbija niesamowicie kolor oraz blask! Lakier serdecznie polecam. Sprzedałam, aby zarobić. Kupiłam za 3 poszedł za 15 ;) Może i to brutalne, ale rok temu sprzedałam w ten sposób kilkanaście miętowych lakierów zarabiając tym samym na wakacje. Nie mam kasy więc muszę sobie jakoś radzić ;)
Fota z jedną warstwą :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...