poniedziałek, 5 września 2011

Tag 30 pytań kosmetycznych. Część 1, bo mi zaraz ktoś na pewno przerwie ;-)

Zachęcam wszystkich do zabawy!
1.    Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Różnie. Najczęściej myję ją tylko raz dziennie, czyli wieczorem. To jeśli chodzi o takie dogłębne oczyszczenie już razem z demakijażem tonizowaniem itd tak aby twarz była gotowa na wchłonięcie kremu na noc. Jednak jeśli chodzi o rano to na ten czas myję ją codziennie bo używam Triacneala, który po prostu rano zmywam. Ale jeśli mam dobrą cerę to zazwyczaj tego mi się nie chce robić.
2.       Jaki masz typ cery ?
Hahaha dobre pytanie. No więc zawsze miałam cere normalną. Ani to suchą ani tłustą nic w strefie T się też za bardzo nie działo. Taką ładną i zdrową (wróć do mnie!). Jednak 3 miesiące temu dostałam uczulenia od Vichy i od tamtej pory mam pryszcza na pryszczu ;-( Triacneal sprawił, że wyschła  mi mocno cera. Schodzi skóra z pryszczy, ale ogólnie nadal nie jest mocno przesuszona jak na ten krem. Nadal jest normalna. Ale te blizny.... przebarwienia ;-( Acha! I zapomniałam dodać, ze jestem totalnym naczynkowcem! 
3.       Co jest obecnie twoim ulubionym produktem do mycia twarzy ?
Obecnie poszukuję czegoś. Jak na razie wygrywają chusteczki mokre. I to bez różnicy czy są dla niemowlęcej pupy czy przeznaczone specjalnie do demakijażu. Ale one nie oczyszczają dogłębnie i szukam czegoś dobrego. Na czas kuracji Triacnealem używałam tego :
Ale ulubieńcem to tego nie nazwę. Kurcze szykują się recenzje.
4.       Jakiego kremu do twarzy obecnie używasz? 
Na noc Triacneal. Na dzień pod makijaż filtr 50, który daje mi dostateczne nawilżenie. Jak mi się nie chce nakładać makijażu i twarz jest nadal sucha to garnier czerwony ten to bardzo suchej skóry. Mmmm pięknie pachnie!
5.       Używasz kremu pod oczy ? Jeżeli tak, to jakiego ?
Tak. Floslek z babką, bo źle w sklepie wybrałam( pomerdało mi się wszystko!) Ja nie mam worów pod oczami tylko sińce. No ale co tam zużyję go i już ;D


6.       Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?
Na szczęście nie mam! Nigdzie. Strasznie mi się nie podobają ;-) Bleeee
7.       Jakiego podkładu używasz ?
Beznadziejnego, więc nie wymienię go z nazwy. Mam duży problem ze znalezieniem dobrego. Chociaż Affinitone był fajny! Ale już go nie używam. 
8.       Jakiego korektora używasz ?
Żadnego, ale mam zamiar kupić Inglotowski korektor w żelu. Odcień 66. Ma na prawdę świetne krycie!
9.       W jakiej tonacji jest twoja cera?
Cieplutka! A włosy sobie na zimno robię. Trochę głupio ;p Ale niedługo wracam do ciepłoty!
10.   Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Muszę kiedyś ich spróbować, ale zupełnie się nie znam. Nic a nic! Podobają mi się bardzo.Tylko jak to wygląda w rzeczywistości ?? Nie uważam tego za nic złego. Jeśli tylko laska nie wygląda jak chodzący polimer.
Koniec części pierwszej, bo mi zaraz mój men wpadnie i na pewno nie da nic skończyć! Więc reszta później!

1 komentarz:

  1. Hej kilka dni temu wygrałas kosmetyki Olay w moim rozdaniu:) Czekałam na twoj adres na maila, ale chyba nie widziałaś wyników także postanowiłam że tutaj do Ciebie napiszę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...