czwartek, 8 września 2011

TAG Część 2

Ojejku. Wczoraj byłam z wizytą u miłej osoby, która udostępniła mi Internet. Niestety tylko na godzinkę, bo egzaminy mam cały czas i już nie zdążyłam zajrzeć na bloga. Ale na pocztę owszem i jakież mnie zaskoczenie złapało! Patrzę, a tu wygrałam rozdanie! No powiem wam, że pierwszy raz w życiu takie rzeczy widzę ;) JA?! Ja coś wygrałam?! Miło rozweseliło mi to ten smutny sesyjny nastrój. Jutro jednak najważniejszy egzamin! Matematyka. Starcie z całkami różniczkami itd nie jest tak trudne jak starcie z samym prowadzącym matematykę ;). Mam nadzieję, że się uda. Powiem wam, że jeśli tego nie zaliczę to wylatuję ze studiów. Nieciekawie...... No ale jestem pełna dobrej myśli bo jak na razie jest dobrze. No, ale ten doktor........ ;(

No nic ;-) Na poprawę humoru i przerwę w trakcie nauki gradientu dywergencji i rotacji(bo już tylko to mi zostało) Dokończę TAG.


11.   Jakiej mascary używasz?
A tej:


12.   Czego używasz do aplikowania makijażu ?
Tylko i wyłącznie swoich dłoni. Choć mam zamiar zakupić jajko ;)
14. Czy używasz bazy pod makijaż ?
Mam bazę pod makijaż z AA, ale czy jej używam ?? Nie widzę takiej potrzeby. Makijaż u mnie trzyma się na prawdę długo. Stosuję tą bazę tylko jako kremu na dzień jeśli się nie maluję, bo fajnie nawilża i matuje.
15. Czy używasz bazy pod cienie ?
Różnie. Na jakieś dziadowe cienie tak. Jest to baza z Lumene.
16. Ulubiony kolor cienia do powiek ?
Brąz. Chociaż elektryzuje mnie mięta, ale to nie na  co dzień.  
17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie ?
Kredka.
18. Ulubiona szminka?  
Nie używam szminek. 
19. Ulubiony błyszczyk ? 

20. Ulubiony róż?
Szukam, ale nie mam nic fajnego.
21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem Internetu ?
Ależ oczywiście! Szczególnie jeśli chodzi o pielęgnację włosów, bo po prostu czasem nie mogę znaleźć tych rzeczy obok siebie.
22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarku ?
No nie ;-) Ale kupuję u chińczyka lakiery ;) Hahaha A to prawie to samo. Ale to tylko lakiery ;-)
23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć ?
Hmmm... No to pomijając te standardowe pomarańczowe twarze, obrysowane usta itd to
Hmmm....     No nie wiem ;-) W sumie to nienawidzę wymalowanych laleczek barbie. Reszta(nawet jeśli jest to nieumiejętnie umalowana kobieta) to mnie nie denerwuje. W końcu przecież nauczy się malować. No gorzej jak mamy barbie, bo ona myśli, że jest ładna! Tak tego nienawidzę. Jak idzie laska umalowana jak paszczur i myśli, że ma perfekcyjny makijaż. Bleeee rzygam!
24. Czy lubisz kolorowe makijaże ?
Tak
25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu, używając tylko jednego produktu co by to było ?
;-) Filtr do twarzy minimum 40!
26. Wychodzisz z domu bez makijażu ?
No ba! Ale zawsze mam filtr na twarzy.
27. Czy uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu ?
Ja tak, moja cera nie. Nabawiłam się przebarwień na całej twarzy i to jest straszne.... 
28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/makeup'u?
Ale takie profesjonalne! 
29. Która firma kosmetyczna jest dla ciebie najlepsza?       
Inglot, ale ja nie używałam wielu kosmetyków. Tak więc mały jest mój wybór ;-)
 30. Czy zdarza ci się niezdarnie nałożyć makijaż ?
Tak. Często zależy to od stanu mojej cery. Ale jak kupię zły podkład i go próbuję no to wtedy mam niezdarnie nałożony! Ale wtedy to zmywam.


No cóż koniec! Dziewczyny jeśli ktoś z was jeszcze nie odpowiadał na ten TAG piszcie! OTAGOWUJE was!!!! Ech.... Egzamin.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...