czwartek, 10 listopada 2011

TAG: Kosmetyczne sentymenty

Nie wiem czy nie będę pierwsza, która na ten TAG odpowiada jak tak to fajnie, jak nie to też fajnie ;)
Oto zasady:

- Poinformuj na blogu od kogo otrzymałaś/łeś TAG'a,
- Odpowiedz na pytania nie myśląc godzinami nad odpowiedzią. Potraktuj go jak zabawę:)
- Wskaż dowolną liczbę osób , którym TAG'a chcesz przekazać i nie zapomnij ich o tym poinformować,
-Umieść banerek 
a przede wszytskim baw się dobrze i uśmiechnij od czasu do czasu nad genialnymi odpowiedziami innych:)
No to zaczynamy ;) Uznajmy, że zostałam oTAGowana przez Zmalowanalala.
1. Największe wrażenie robi na mnie opakowanie : jeśli mam godzinę nie myśleć to żadne, bo nic mi w sekundę do głowy nie przyszło;p 
2. Produkt, którego nie użyję ze względu na jego odstraszającą reklamę? Może uznajmy, że chodzi o reklamę robioną przez recenzentki, a nie reklamę typowo komercyjną. Hm...... Będą to jakieś kremy, które powodują totalny wysyp pryszczy, ale znów nic konkretnego mi na myśl nie przychodzi.
3. Kosmetyk, który pomimo upływu lat nadal mi towarzyszy? Rozumiem bez zmiany firmy, czyli cały czas tensam jeden kosmetyk. To będzie szampon do włosów pokrzywowy kupowany w Polo za 3zł/1litr. Doskonały na pierwsze mycie włosów. Taniocha, więc mogę lać ile chce, ale ja wcieram go tylko przy pierwszym myciu, potem spłukuję i myję włosy jakimś innym szamponem. A nada się też na płyn do mycia ciała, a i na płyn do kąpieli również. Do tego ten zapach! Moimi ulubionymi zapachami kosmetyków są właśnie leśne, sosna itp, a ten pokrzywowy pachnie właśnie połączeniem tych dwóch zapachów.
4. Zapach z przyjemnym wydarzeniem się kojarzący? Pamiętacie jak kiedyś(już dawno temu) w Sephorze były takie maleńkie mgiełki? No tyci, z 5ml może miały? Zapachów miały od groma i ciut ciut! Ja miałam truskawkowy i jabłkowy, a moja przyjaciółka bodajże lawendowy(tak czy siak fioletowa buteleczka). Gdybym je teraz zobaczyła kupowałabym każdy możliwy! Mam ogromny sentyment do nich. Piekne zapachy i nasze wspólne wypady do Sephory w wieku 10 lat i mało tego! Kupienie czegoś za własne pieniądze! To było coś. Buteleczkę po tym mam nadal ;) Przyjaciółka z resztą też ;)
5. Kiedy myślę "kosmetyki" to widzę : podkład, puder, tusz do rzęs, balsam do ciała, lakier do paznokci.
6. Komu zawdzięczam wprowadzenie w świat kosmetyków? Sobie ;p 
7. UUUUU ciężkie zadanie . Sentencja, anegdota lub dowcip związany z kosmetykami ? OMG no nie wiem. Ale z chęcią poczytam wasze propozycje! Ja po prostu takiej nie mam, a TAG w założeniu miał być pisany bez myślenia, więc nie będę teraz szukać takowej opowiastki ;p 

TAGuję : Moich obserwatorów mających bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...