poniedziałek, 6 lutego 2012

Akcja paznokciowa

Niestety ze względu na sesję, która jeszcze trwa nie mogłam połączyć się do tej akcji w odpowiednim momencie, ale ale! Zamierzam wszystko nadrobić! 



Jak tylko dojadę do rodzinnego miasta to zabieram dłonie moich sióstr i tym sposobem nadrobimy zaległe tygodnie ;) ach pięknie ;) Dziewczyny człowiek po sesji odżywa. Jutro mam egzamin z chemii organicznej. OMG przez wszystkie lata nauki, nie wiedziałam jak dużo można powiedzieć o alkanach! A co kiedy dochodzą do tego : alkeny, alkiny, alkohole, fenole, aldehydy, ketony, kwasy karboksylowe, nitrozwiązki magnezozwiązki, etery estry cyklozwiązki areny aminy amidy nitryle bezwodniki!!! OMG Główkę trzeba mieć pojemną i biegle poruszać się po wszystkich tych związkach ich pochodnych, reakcjach, którym ulegają i oczywiście w jakich warunkach ;) Kochane z tego składamy się my więc w sumie " Nic co ludzkie nie jest mi obce ;)"

Ciao Lola
Ps. Moja przyjaciółka wciągnęła się w Plotkarę i chyba teraz powinnam się z wami żegnać
XOXO Lola ;)

1 komentarz:

  1. Hmm powodzenia na sesji! :-) Mnie chemia organiczna czeka dopiero w przyszłym semestrze.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...