poniedziałek, 29 października 2012

Loki na pończochy ;)

Dziś post z przymrużeniem oka. Nie dość, że zdjęcia przerbiałam w najlepszym programie graficznym to jeszcze sam sposób na wykonywanie loków uważam za śmieszny. Może pokażę wam dziś tylko zdjęcia, a innym razem step jak udało mi się uzyskać takie "kokony". Post z założenia miał być jaknajbardziej poważny, ale ponieważ nie chcę ujawniać tutaj twarzy mojej siostry to stwierdziłam, że muszę tą jej twarz czymś zakryć. Padło na zamalowanie oczu i ust ;) Także dziś prośba spójrzcie jednak na loki jakie udało mi się otrzymać !!! Uważam je za loki pudelka i mam kilka koleżanek, które mają takie loki naturalnie.

Oto włosy przed zabawą



Tak tak wiem, PIĘKNE!
 
Oto zdjęcie "kokonów", wybaczcie, ale nie wiem jak inaczej to nazwać:


Nie wiem jak wy, ale ja płaczę ze śmiechu patrząc na mistrzostwo photoshopa;)

I rezultat. Dodam, że zdęcie jest zrobione po całym dniu "chodzeniu w lokach" niczym nie utrwalanych :



No i co myślicie o tych lokach? Mnie szczerze powiedziawszy się nie podobają ;) Ale! To był mój pierwszy raz i myślę, że da się wyczarować coś ładnego dobierając równe partie włosów i skręcając w odpowiedni sposób. Za 2 dni jadę do Łomży, więc może znów spróbuję namówić jedną z moich sióstr na eksperymenty.

Tymczasem żegnam się ;*

11 komentarzy:

  1. Te loki po lewej wyglądają świetnie, na pewno dojdziesz do wprawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam zbierać więcej włosów. No zgadzam się, że po lewej wyglądają bardzo fajnie

      Usuń
  2. jak dla mnie wygladaja przepieknie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się cieszę, że komuś się podobają ;) Ja wolę po protu inny rodzaj loków ;)

      Usuń
  3. Haha, jak mogłaś tak oszpecić swoją siostrę??:P Wstydź się;P Ale loki naprawdę wyszły super :) Nie wiem czemu Ci się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pokażę drugie loki jakie zrobiłam mojej drugiej siostrze to zobaczysz jakie loki są moim ideałem ;)

      Usuń
  4. Co Ty chcesz, efekt jest zabójczy, dziewczyna miała włosy proste jak struna! Już się nie mogę doczekać opisu, jak to zrobiłaś :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ;> Niestety taka reklama skutecznie mnie zniechęca ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...