wtorek, 30 października 2012

Piękne blondynki

Jeśli chodzi o walkę blondynki konta brunetki wg mnie wygrywają brunetki! Co z resztą widać po miom poście MÓJ IDEAŁ KOBIETY. Jednak muszę przyznać, że blondynki też są piękne. Sama jestem naturalną blondynką i ubolewam nad tym ;) W poprzednim poście pokazywałam wam włosy mojej siostry. Ich kolor jest wg mnie idealny! Bardzo zazdroszczę jej włosów ;)! No nic. Jak matka natura dała tak trzeba żyć ;) Po tym jak zwykle wstepie nie na temat przechodzimy do rankingu blondynek :

CHRISTINA AGUILERA




Kiedy miałam 15 lat marzyłam o tym, aby wyglądać jak ona. Jest dla mnie uosobieniem kobiecości. Ma przepiękne kształty i idealną twarz. Jej uśmiech jest bardzo słodki i urzekający! Teraz, kiedy wszystkie media rozpisują się na temat jej nadwagi ja uważam, że nadal wygląda cudownie, kobieco i seksownie!




ASHLEY TISDALE



Ashley nie jest wg mnie ideałem, ale ma w sobie to coś! Wiele blondynek jest po prostu nijaka. Kolor włosów i tak jest już niewyrazisty, więc uważam, że blondynka musi mieć to coś w twarzy, co sprawi, że nie będę mogła oderwać od niej wzroku i muszę przyznać, że Ashley to "coś" ma! Oczywiście jak na brunetkomaniaczkę przystało Ashley podoba mi się bardziej w ciemniejszym wydaniu ;)




KRISTIN CAVALLARI

 

 
Laguna Beach to serial, który uwielbiałam będąc nastolatką i akurat do tej Pani mam po prostu sentyment. Uwielbiałam to, że bawiła się facetami, kochałam jej wredny charakterek i chciałam żyć jak ona. Ot co ;)
 
2 BLOGERKI
 
Niestety nie są one osobami znanymi, więc ich zdjęć rozpowszechniać nie mogę ;) Za to zapraszam was bardzo serdecznie na ich blogi. Jedna blogerka jest polką, a druga amerykanką.
 
 

Same dziewczyny piękne na pewno, ale ich włosy <3! Włosy Kariny to mój cel! Jeśli moje włosy będą tak kiedyś wyglądać to może przestanie mi się marzyć brąz na główce ;)


Na dziś to wszystko. Po przedstawieniu wam moich ulubionych blondynek i tak uważam, że brunetki rządzą ;) Niezły paradoks zważywszy na to, że ja chcę być blondynką ;)

Całuję ;*


5 komentarzy:

  1. Twoje włosy też są śliczne :) Ja czasem sama nie wiem czy wolę być blondynką, czy może jednak wolałabym być brunetką. Brunetki na pewno są bardziej wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj słodzisz ;) Ja lubię swoje włosy jednego dnia, a innego ich nie nawidzę jak każda kobieta. Niestety nie chce mi się farbować regularnie, więc wolę rozjaśniać końcówki ;) A Karina ma idealne ombre!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...