wtorek, 27 listopada 2012

Recenzja Avene Cicalfate




Avene Cicalfate jest to krem, który poleciła mi moja przyjaciółka z cerą tłustą, trądzikową. Miał mi on pomóc w walce z trądzikiem. Początkowo sama mu szkodziłam kładąc go na dzień, a na noc Avene triacneal. Kiedy jednak zorientowałam się, że to Triacneal powoduje u mnie wysyp pryszczy to odstawiłam wszystkie produkty z kwasem salicylowym i wtedy Cicalfate pokazał na co go stać ;)







PLUSY :
  • Konsystencja : Zbita, gęsta, biała pasta.
  • Wydajność : Baaaaardzo wydajna! Na prawdę mała ilość wystarczy na rozprowadzenie kremu na całej twarzy.
  • Działanie : Krem idealnie uspokaja skórę, zmniejsza zaczerwienienia, likwiduje problem suchej skóry ( na poczatku używałam go na dzień, ponieważ wieczorem kładłam TriAcneal i powiem wam, że nie miałam żadnego problemu z suchą skórą ), leczy trądzik ( z resztą nie dziwne gdyż w składzie mamy tlenek cynku, czyli jeśli działa na was papka do cery trądzikowej, asa, acnefan itp to ten krem również na trądzik zadziała ).
  • Skład : Czym różni się od zwykłej pasty cynkowej w leczeniu trądzkiu ? Otóż moja przyjaciółka zauważyła, że działa na nią miedź, czyli copper. Tutaj producent reklamuje się również tym składnikiem. Powiem wam, że ciężko jest znaleźć krem z miedzią w aptece. Raczej panie reagują " Chyba ma Pani na mysli cynk ?" , a ja wiem co mam na myśli ;) Jedna z farmaceutek zrozumiała i właśnie skojarzyła, że ten krem ma miedź w składzie.
  • Cena w stosunku do wydajności : moim zdaniem plus! ok 35zł za 40 ml lub 60zł za 100ml ( nie wiem kiedy bym taką tubę zuzyła ;) Patrząc na skład, działanie i wydajność to ta cena nie może być minusem!
  • Bezzapachowy

MINUSY :
  • Pozostawia tłusty film na twarzy, ale czy ja wiem, czy to  taki minus ? Na pewno nie nadaje się pod makijaż ( jeśli chcemy mieć trwały makijaż ), ale na noc ? IDEAŁ
  • Dostepność : może się wydawać, ze marka Avene jest już tak rozsławiona, że ten krem powinnyśmy dostać bez problemu, ale nie! Wiecie ile ja aptek przeszłam ? Koniec końców padło na allegro ;/ I wiem, że czasem mnie o to pytacie : Gdzie można kupić? Na pewno w Superpharm i na allegro. Dostępny jest również w aptekach, ale trzeba mieć szczęście, albo długo szukać.


Uważam, że ten krem jest zdecydowanie za mało rozsławiony. Czasami dziewczyny nakładają na siebie tyle różnych kosmetyków, że twarz nie reaguje na żaden. Tutaj mamy proste rozwiązanie, w jednym kremie tyle pozytywnych właściwości, że na noc to mój ideał!
 
Czy kupię go ponownie ? No oczywiście!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...