piątek, 19 kwietnia 2013

Liebster blog TAG

HEY


Do zapoznania się z zasadami TAGu oraz do poznania blogów, które nominowałam już kiedyś zapraszam tutaj : http://femalepleasurelola.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-nominacja.html

Ostatnio zostałam ponownie nominowana, a ponieważ pytania są dość ciekawe to postanowiłam odpowiedzieć po raz kolejny.Tym razem nominowała mnie Marta , a oto jej pytania :

1. Skąd wziął się Twój nick na blogu?
 
Będąc  jeszcze uczennicą podstawówki kupiłam sobie na wyjazd spodenki krótkie z napisem lolita ;) Zupełnie nie wiedząc wtedy co to oznacza  ;p Miałam też koszulkę z napisem Hot Stuff ;) Nigdy nie wiedziałam czemu chłopaki tak ją lubili ;D No tak czy siak nazwa nicku pochodzi od naszywki na spodenkach, które z resztą posiadam na pamiątkę ;)
 
2. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
 
YYY... nie mam wolnego czasu ;) Obecnie pracuję można powiedzieć na 3 etaty ;) Oczywiście przejaskrawiam to troszkę, ale rzeczywiście jestem szalenie zapracowaną osobą i nie powiem lubię to! Czas wolny mnie nudzi ;) W sumie można powiedzieć, ze nadrabiam posty na bloga ;) Choć inne blogi zawsze mam czas czytać to napisanie posta na mój własny blog to godzinka wyjęta z życia.
 
3. Wymarzony zawód?
 
Inżynier Techniki Chemii Jądrowej. Chciałabym pracować przy budowie elektrowni jądrowej w Polsce i projektować różne procesy ! 
 
4. Co najbardziej cenisz u innego człowieka?
 
Pokorę
 
5. Ulubiony aktor i aktorka?
 
 Chyba nie posiadam takowych
 
6. Jeden kosmetyk bez którego nie mogłabyś się obejść???
 
Jakiś krem uniwersalny. Do ciała , do rąk i do twarzy 
 
7. Wakacje w górach czy nad morzem?
 
MORZE!!!!!!! Karwia <3 
 
8. Idealny mężczyzna to taki.....
 
Który ma na imię Jonatan 
 
9. Mój azyl ........
 
Nie posiadam 
 
10. Gdybym mogła spełnić tylko 1 życzenie to było by to....
 
Chciałabym , aby każdy człowiek miał możliwość dowiedzieć się co w życiu jest najważniejsze
 
11. Moje życiowe motto brzmi....
 
Mam dwa :  Przyjaźń damsko męska nie istnieje oraz Facet to maszyna prosta ;) 
 
 
 
To tyle. Kochane jeśli macie ochotę odpowiedzieć na te pytania serdecznie was zachęcam! 
 
CIAO ;*
 

7 komentarzy:

  1. Brrr groznnie brzmi "nie mam wolnego czasu". Ale spokojnie, dasz rade :) zgadzam sie ze stwierdzeiem o przyjazni damsko meskiej! Pozdrawiam i w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, rozwaliłaś mnie tymi spodenkami z napisem "lolita":D

    OdpowiedzUsuń
  3. udzieliłaś kilku bardzo interesujących odpowiedzi...kim jest jonatan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. Ty mi lepiej powiedz kim jest różyczka ;> ?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...