piątek, 9 listopada 2012

Liebster blog - nominacja ;)!

Mój blog został wyróżniony przez jedną z blogerek, której bardzo serdecznie dziękuję ;* Jest to coś w rodzaju TAGu. Powiem szczerze, że żadko kiedy ktoś mnie nominuje (właściwie to na palcach u jednej ręki mogę zliczyć moje TAGi ), więc z wielką chęcią odpowiem!


Nominacja polega na odpowiedzi na 11 pytań, nominowaniu 11 innych osób ( których blogi mają mniej obserwatorów ) i zadaniu 11 pytań autorskich!

Oczywiście wspominam o osobie, która mnie wyróżniła. Zapraszam na jej BLOGA.

Oto pytania, które od niej otrzymałam:
  1. Twój ulubiony lakier do paznokci: marka i kolor bądź numer
  2. Twoja ulubiona szminka lub ogólnie produkt do ust
  3. Ulubione perfumy
  4. Wstydliwy nałóg
  5. Ulubiona odżywka do paznokci
  6. Ulubiony tusz do rzęs
  7. Tani lakier do paznokci vs. drogi?
  8. Ulubiony film
  9. Czyj styl podziwiasz
  10. Czyją figurę chciałabyś mieć
  11. Ciacho, z którym umówiłabyś się na randkę.
Moje odpowiedzi :
  1. Pytanie idelnie trafione do mojego ostatniego POSTA, gdzie nominuję moje lakierowe TOP7. Jednak jeśli ma być to jeden kolor to jest to Kiko numer 372, piękny pudrowy róż o idealnym kryciu! Którego już planuję pokazać na blogu. 
  2. Poszukuję nadal idealnej szminki. Mam w głowie kolor, ale jeszcze nie znalazłam dobrej szminki w tym kolorze. Jest szminka Oriflame pure colour w kolorze vintage nude. Kolor idealny, ale słaba jakość
  3. Nie mam ulubionych perfum, ale uwielbiam dużo zapachów z Bath & Body Works
  4. Mam dwa wstydliwe nałogi i ostrzegam, że są obrzydliwe ;) Podam 1 : wyrywanie skóry naokoło paznokci ;)
  5. Nie używam odżywek
  6. Wibo Extreme lashes volume mascara
  7. Tylko tani! Drogi kupiłabym tylko dla koloru. Nie wierzę w jakość droższych lakierów i nikt mi nie mówi, że ona istnieje. ;) Wiem jak przedłużyć trwałość lakieru, a jak połowa dziewczyn do sama skraca.
  8. Tylko mnie kochaj
  9. Mariny Łuczeno
  10. To może będzie dziwne, ale uważam, że mam idealną figurę ;) No ok, jeśli mam kogoś wybrać to Heidi Klum
  11. Z gwiazd? Maciej Zakościelny i Filip Bobek! Ale na żywo znam wielu więcej przystojnych mężczyzn!
Ot tyle moich odpowiedzi ;) A oto moje pytania :
 
  1. Ulubiony bronzer
  2. Ulubiony korektor do twarzy i pod oczy
  3. Ile masz lat?
  4. Jakie posty lubisz najbardziej czytać na blogach?
  5. Jak poznajesz nowe blogi?
  6. Blog czy kanał youtube?
  7. Ulubiona odżywka do włosów
  8. Jakiej piosenki obecnie nagminnie słuchasz?
  9. Na jaki kosmetyk z działu kolorówka wydałabyś najwięcej pieniędzy?
  10. Jaki jest najdroższy kosmetyk, który posiadasz?
  11. Podaj swój KWC
Nominuję te oto panny : dianuseeek , Aldonka , emka516 , KittyKim , Pycia , Ircia83 , youcouldbehappy , poznanianka , Kasia , saharu .
 
Przejrzałam moją listę blogów i tylko 10 z nich ma mniej niż 200 obserwatorów i to właśnie je nominuję!
 
Pozdrawiam i całuję ;*

4 komentarze:

  1. dzięki :) bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za nominację :) nie pisałam na blogu wieki... ale może dzięki Tobie uda mi się zmobilizować i wrócić do pisania :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...