wtorek, 9 kwietnia 2013

Projekt Denko Marzec 2013

HEY 

Dziś długo rozpisywała się nie będę. Zapraszam was więc na marcowe denka oraz ich recenzje !

  • Szampon, który widzicie na zdjęciu zużyłam już dawno, ale kilka razy wlewałam do tej butli inne szampony i tym razem był tam wlany litrowy szampon pokrzywowy, który kosztował chyba 4 zł ;)
Ponieważ zapomniałam jakiej firmy był ten szampon pokrzywowy nie będę go recenzować, bo przecież nawet nie wiedziałybyście o czym piszę ;)

RECENZJA SZAMPONU PETITE FLEUR WANILIA & MIGDAŁ
  • Cena  : 3-4 zł
  • Szampon się doskonale pieni. Jak każdy inny szampon.
  • Ma bardzo ładny zapach.
  • Myje włosy po jednym użyciu. Mam tutaj na myśli to , że są szampony, którymi muszę włosy myć dwa razy ponieważ za pierwszym razem się prawie w ogóle nie pienią. Ale ten nie ma takiego problemu.
  • Zmywa oleje
  • Nie nawilża, ale też nie wysusza. Po prostu robi swoje ! Na pewno kupię ponownie, ale wersję z aloesem
  • Ja ten szampon kupiłam u siebie w Łomży w sklepie POLO 
 RECENZJA SZAMPONU HIPP
  • Cena : ok 12zł 
  • Tym szamponem włosy muszę myć dwa razy. Pierwszy raz nacieram sam skalp , spłukuję a potem myję całe włosy przy pomocy piana, która tworzy się właśnie przy drugim razie
  • "Tępi" włosy. Jak ktoś używa do mycia włosów szamponów dla dzieci to wie o czym mówię. Niestety nie ma tutaj mowy o nienakładaniu odżywki. Mam czasem takie ranki, że w 5 minut muszę umyć i wysuszyć włosy ( wiem muszę się zaopatrzyć w suchy szampon ). Wtedy zależy mi na szamponie, który dobrze się spieni oraz nie splącze mi włosów. Niestety ten w takich przypadkach na pewno odpada
  • Mało wydajny
  • Ma cudowny zapach
  • Świetnie sprawdza się do mycia pędzli
  • Jak skończył mi się żel do mycia twarzy to HIPP nawet dał radę zmyć mój dzienny makijaż ;)
  • Dostępny w drogeriach, aptekach i hipermarketach
 RECENZJA GĄBECZKI KONJAK
  • Cena : ok 12zł
  • Jest to dla mnie totalny gadżet 
  • Nie zmywa makijażu sama ( a takie obietnice możemy znaleźć na opakowaniu )
  • Jest bardzo niehigieniczna - po myciu bardzo długo schnie i kto wie co się na niej zbiera ....
  • Szybko mi popękała. Nie wiem dlaczego. Być może ktoś z moich współlokatorów go dorwał i się bawił..... Kupiłam go gdy mieszkałam z dziewczyną, która okazało się, że używała moich rzeczy. Nie potrafię jednoznacznie stwierdzić czy popękał sam czy to zasługa paznokci tej dziewczyny
  • Jest niesamowicie mięciutki i milutki


 RECENZJA MASKI GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCEJ MUD PAC
  •  Cena : ok 6zł
  • Działanie : Nawilżająca i odświeżająca 
  • Wydajność : Starcza na 5-6 użyć
  • Ma śliczny zapach
  • Czy głęboko oczyszcza ? Nie zauważyłam ;)
 RECENZJA ŻELU POD PRYSZNIC TUTTI FRUTTI
  • Cena : niestety nie znam ceny podejrzewam, że ok 10zł
  • Wydajność : Niestety ja wszystkie żele porównuję z Ziają i ten żel jest zdecydowanie mniej wydajny niż żele pod prysznic Ziaji
  • Zapach : Cudowny!
  • Działanie : MYJE ! ;) 
  • Czy wysusza ? Nie wiem, ponieważ ja mam w zwyczaju zawsze po prysznicu używać kremu na całe ciało.
  • Czy kupię ponownie ? Nie, ponieważ jeśli chodzi o żele do mycia to wszystkie MYJĄ, jeśli więc wszystkie działają to co jest drugim kryterium wyboru ? Oczywiście stosunek ceny do wydajności i wygrywają tu po prostu żele Ziaji. 
Niestety jest to tylko próbka, więc nie mogę napisać pełnej recenzji. Na podstawie próbki mogę tylko powiedzieć, że jeśli chodzi o działanie na dorosłej osobie to działa identycznie jak każdy inny szampon dla dzieci. Próbkę możecie za darmo zamówić TUTAJ

RECENZJA PEELINGUJĄCEGO ŻELU POD PRYSZNIC L'OCCITANE MAGICZNE LIŚCIE
  • Cena : ? Niestety o ile dobrze mi wiadomo te małe wersje nie są dostępne w sklepach ? A duże wersje nie pamiętam ile kosztują , ale chyba coś ok 60zł. Jeśli ktoś z was mnie poprawi to z chęcią zapiszę poprawną cenę
  • Małe opakowanie sprawdziło się na wyjeździe. Po tygodniu w górach miałam jeszcze pół opakowania.
  • Zapach : Perfumowany. Bardzo ciężko mi go określić. Na początku był wg mnie za ciężki i zbyt mocny ( ja lubię żele o zapachach owocowych ) jednak ponieważ kojarzy mi się teraz z wyjazdem to chętnie bym do niego kiedyś wróciła
  • Nie peelinguje a nic a nic ;) 
  • Działanie : MYJE ;)
  • Ma tak irytujące zamknięcie, że zastanawiam się czy twórca tego zamknięcia sam go używa! No czasem to po prostu nie dało się go otworzyć niczym innym niż paznokieć .......
Cudowny olejek zapachowy do kominka! Ma piękny zapach, który otula całe pomieszczenie. Muszę kupić kolejną buteleczkę. Koszt to ok 10zł . Dostępny w hipermarketach.

Jakieś próbeczki ;)

A niżej jeszcze produkty, które doczekają się oddzielnego posta!




DO NASTĘPNEGO ;) !

2 komentarze:

  1. Spore to denko, mi ta próbka z J&B nie podpasowała więc na pewno nie kupię pełnego opakowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również nie ;) A Denko spore, bo zawsze mam denko z dwóch miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...