czwartek, 20 czerwca 2013

Projekt Denko Kwiecień Maj 2013

HEY

Troszeczkę spóźniony post, ale jest! Obecnie jestem na początku sesji i już marze o tym, żeby czerwiec się skończył! No nic... Trzeba to przeżyć.


1. Zmywacz do paznokci Maybelline



  • Zakupiony we Włoszech rok temu 
  • Kosztował baaaaardzo dużo.... coś około 8 euro
  • Zmywacz jest bardzo wydajny i skuteczny
2. Łagodzący krem po depilacji SORAYA






  • Dostałam go dawno temu, więc ceny zupełnie nie pamiętam
  • Piękny zapach
  • Jest mieszanką kremu i olejku 
  • Bardzo przyjemnie się rozprowadza , a ze względu właśnie na ten olejek pozostawia przyjemne uczucie na skórze
  • Czy pomaga w "niewrastaniu" włosów ? ;) Niestety nie... Ale czy sam krem może pomóc ? 
Czy kupię go ponownie ? Raczej nie, ale nie ze względu na jego złe działanie. Bardziej ze względu na skład : Salicylate..... A potem dotknę ręką do buzi i wysyp pryszczy murowany. 






3.  Peeling do ciała PUREPLEASURE


  • To jest produkt pomyłka!
  • Brak składu .... (?) Do tej tuby była przyczepiona karteczka, ale tam składu też nie było.
  • Firma właściwie też noname. Kupiłam go w hipermarkecie ze względu na " apetyczny " wygląd! Dużo takich produktów stoi na półce hipermarketu i chyba muszę zrobić temu zdjęcie - może któraś z was będzie mi umiała coś więcej powiedzieć o tym badziewiu .
  • Obłędny zapach to jedyny plus
  • Zero, ale to kompletnie zero punktów za peelingowanie skóry - to w ogóle jakieś śmiechu warte było....
Czy kupię go ponownie ? Hahahaha już po niego lecę ;)

 4. Żel pod prysznic GRANATAPFEL



 Szczerze powiedziawszy zbieram się do zbiorczej recenzji produktów z tej firmy... Po sesji myślę, że możecie się spodziewać tej recenzji.

5. Szampon do włosów REVLON


  • Cena : Za buteleczkę wielkości 200 ml zapłaciłam 35 zł, więc drogo jak na szampon . Za 750 ml zapłacimy 2 razy więcej ( czyli jak zwykle, większe butle o wiele bardziej się opłacają )
  • Zapach : Zielona herbata , piękny zapach. Świerzy i naturalny .
  • Wydajność : Niestety średnia.... Jeśli ktoś myje włosy tylko raz to musi wylać dużą ilość produktu, aby uzyskać odpowiednią pianę. Ja osobiście najpierw wcieram małą ilość szamponu w skórę głowy i spłukuję, a potem myję włosy drugi raz taką samą ilością szamponu, ale za drugim razem piana sama nam się tworzy pod palcami ( Tak wyglądało leczenie skóry mojej głowy , gdy miałam łysienie KLIK i do dzisiejszego dnia mi to pozostało ). No niemniej jednak za taką cenę to prosiłabym o większą wydajność
  • Działanie : Produkt rzeczywiście nawilżał włosy. W połączeniu z dobrą odżywką bardzo fajnie pielęgnował moje rozjaśniane włosy. Jednak też nie możemy się oszukiwać! Szampon to szampon, a nie odżywka! Nie liczmy na to, że szampon nam nawilży włosy, bo nie do tego on służy.
  • Opakowanie : Bardzo fajne! 200 ml butelka ma bardzo poręczny korek, który otwiera się przez naciśnięcie palcem. Szampon jest też dostępny w wersji 750 ml i do takiej butli ja już bym jednak dodała pompkę.
Czy go ponownie kupię ? Jak znajdę tą dużą butlę gdzieś w promocji to na pewno. Jednak standardowa cena jest za duża za szampon.

6. Płyn do kąpieli ON LINE


  • Tego płynu używam jako mydła do rąk
  • Jest tani , ponieważ za 750 ml płacimy 8 zł
  • Doskonale się pieni
  • Zapach intensywny  i piękny! Nie było osoby, która nie zwróciłaby uwagi na mydło do rąk w naszym mieszkaniu. A cały sekret tkwi w tym, że to płyn do kąpieli ;)
  • W składzie SLS, więc myć myje - czego chcieć więcej od mydła do rąk ? 
  • Wysusza ręce, ale co z tego ? Po pierwsze i tak ręce kremuję po każdym myciu, a po drugie mnie wysuszają wszystkie mydła do rąk ( wyjątek stanowi mydło Dave, ale cena odstrasza )
Czy kupię ponownie ? Już kupiłam ;)




7. Płyn micelarny BOURJOIS



 Na temat płynów micelarnych post oddzielny planuję

8. Pomadki do ust


Napisałam dwa posty dotyczące pomadek Link do pierwszego posta i do drugiego

Którą z pomadek zakupiłam ponownie ? Carmex

9. Fluid kryjący LIRENE


  • Cena : 2 zł ;) Tak tak ... Ja kupiłam go za 2 zł Normalna cena to chyba coś ok 20 zł
  • To jest mój podkład ulubieniec! Tani i dobry. 
  • Obecnie uważam, że większe znaczenie ma sposób nakładania podkładu i dobrze dobrany kolor niżeli sam podkład - jeśli chodzi o późniejszy efekt na twarzy. 
  • Podkłady doskonale mieszają się ze sobą, przez co ja uzyskuję idealny dla mnie kolor. 
  • Jakość , czas utrzymywania się na twarzy ? Potrafię osiągnąć długotrwały i idealny efekt przy praktycznie każdym podkładzie, więc nie będę się w tej kwestii wypowiadać.
Czy kupię go ponownie ? Chyba tak. Piszę chyba , ponieważ mam jeszcze sporo podkładów, które tak jak wyżej pisałam po wymieszaniu ze sobą tworzą dla mnie idealną konsystencję .



10. Fluid matujący PHARMACERIS


Tak na prawdę tego podkładu tyczy się wszystko co napisałam o podkładzie Lirene. Jedyna różnica to cena: 40 zł. Jeśli ktoś nie lubi mieszać podkładów to ten podkład jest ideałem. Oczywiście nie matuje na cały dzień, ale w zależności od rodzaju cery jest skuteczniejszy bardziej lub mniej. Dla mojej cery mieszanej  w kierunku normalnej mat utrzymywał się do 7h. Pisząc takie posty "denkowe" wpada wiele nowych pomysłów na posty ;) Podkłady to kolejny pomysł - obowiązkowa realizacja!












11. Krem intensywnie nawilżający OEPAROL


  • Cena : ok 20 zł - wg mnie jest to dobra cena
  • Pojemność : 50 ml
  • Zapach : Bardzo delikatny, właściwie niewyczuwalny dla mnie. Jednak niektóre osoby bardzo go polubiły ;)
  • Opakowanie : Tragiczne ;) Fajna kulka, ale po pierwsze jak widzicie złamało mi się wieczko, a po drugie jest wg mnie troszeczkę oszukane. Wygląda jak 100 ml kremu, a tymczasem jest go tylko połowa tej kulki ;) Dobra narzekam ;p Mi to tak bardzo nie przeszkadza - to zwykła uwaga ;D
  • Działanie : Rewelacyjne. Krem szybko się wchłania - nie pozostawia żadnego filmu na twarzy, a nawilżenie jest odczuwalne w 100%
Czy kupię ponownie ? Na 100% tak

12. 2 in 1 cleanser ORIFLAME


 Recenzja jest TUTAJ


























13. Krem do rąk NEUTROGENA


Post dotyczący kremów do rąk na pewno się pojawi. Jakaś zbiorcza recenzja jest potrzebna;) Biorąc pod uwagę ilość kremów, które już zużyłam to post dotyczący kremów do rąk będzie co najmniej 3 częściowy.








14 . Tusz do rzęs MISS SPORTY


15. Maska do włosów L'BIOTICA




  •  Cena : ok 20 zł
  • Dostępność : Apteki
  • Wydajność : Maseczka starczyła mi na 10 użyć ( mam włosy do pasa )
  • Opakowanie : Bardzo fajne, wygodne i poręczne. Jedyne "ale" to trochę ostre krawędzie przy wieczku.
  • Działanie : No i tutaj powiem wam, że bez zachwytów. Używałam maseczki do włosów blond, która miała obłędny zapach teraz postawiłam na maseczkę do włosów farbowanych. Jeśli chodzi o działanie obu tych maseczek to ja nie widzę różnicy. Nawilżają, troszeczkę nabłyszczają i czasem zmiękczają. Do tego dochodzi cały ten zabieg z czepkiem. Od godzinnego chodzenia w maseczce na głowie wymagamy czegoś więcej niż rezultatu równego odżywce nałożonej na 2 minuty. 
Czy kupię ponownie ? Nie, ale zamierzam nadal próbować innych masek z tej firmy.

 16. Krem intensywnie wybielający na noc PHARMACERIS


Mogłabym napisać recenzje tego kremu tutaj, ale on jest po prostu genialny! Zasługuje na oddzielną recenzję.

Czy kupię go ponownie ? Na 100%

















17. Olejek arganowy oraz płyn do mycia Beauty Blendera


Obie te rzeczy to dla mnie buble. I to jest dość kontrowersyjna opinia. Wszystkie osoby rozpisują się bardzo pozytywnie nt. olejku arganowego. Ja nie zauważyłam żadnych pozytywnych rezultatów . A co do tej próbki płynu do czyszczenia BB to jak dla mnie płacenie kilkudziesięciu złotych za zwykły płyn to lekka przesada. Myć mył, ale to samo robi np szampon Fur Mama

Czy kupię ponownie ? Nie

18. Odżywka do włosów przetłuszczających się i normalnych Dr Irena Eris


  • Cena : Ja kupiłam tą odżywkę za 7 zł. Ona również była w promocji kiedy pracowałam w DIE. Normalna cena to jakieś przegięcie ;) Chyba ok 70 - 80 zł ?
  • Działanie : Na początku duże wow! Po wyschnięciu włosy były niesamowicie miękkie, gładkie i lśniące. Z czasem niestety nie było już różnicy . Włosy przyzwyczaiły się do tej odżywki .
  • Zapach : Przepiękny! Nawet wiem, która nuta zapachowa została tam dodana, ale to chyba tajemnica firmy ;) Na 100% nie wiem, ale nawąchałam się tych zapachów i jestem w 99% pewna , że wiem który zapach był tam dodany. Przypomina mi ananasa, cytrynę, brzoskwinię itp
  • Dostępność : Drogerie oraz apteki
  • Opakowanie : 200 ml bardzo wygodne i poręczne. Nawet po rozcięciu odżywki już praktycznie nie było co z niej wydobywać.
Czy kupię ponownie ? Nie, ze względu na cenę . 

19 . Maseczka do twarzy - czekoladowa


  • Cena : 7 - 8 zł
  • Dostępność : Drogerie, apteki, hipermarkety
  • Opakowanie : Zwykła saszetka i oczywiście bardzo niewygodna w użyciu...
  • Kolor : Czekoladowy 
  • Zapach : Czekoladowy
  • Wydajność : Mi ta maska służy na prawdę na długo! Nawet 6 użyć. Jest ona bardzo wydajna, więc opakowanie mogłoby być lepsze. Biorąc pod uwagę, że maseczkę stosuję 2 razy w tygodniu to starcza mi na 3 tygodnie. Niestety gdy już ją otworzymy nie ma opcji, żeby ją zamknąć przez co wydaje się to mało higieniczne. W miejscu gdzie maska się utleni, czyli tuż przy rozerwanej części opakowania tworzy się twarda skorupka ...
  • Działanie : Bardzo fajne! Skóra jest odświeżona, nawilżona i zrelaksowana. 
Czy kupię ponownie ? Tak . Na pewno też użyję jej w dniu ślubu . 


To było chyba najdłuższe denko życia! 3 dni pisałam tego posta.... Masakra. W Warszawie jest tak gorąco, że do głowy nie wchodzi mi nic. Nie jestem w stanie się uczyć.. Do tego nadal rozdajemy zaproszenia ślubne ( jakbym miała nadmiar wolnego czasu.... ). No cóż, życie ;) Pozdrawiam Was gorąco i do następnego!

3 komentarze:

  1. imponujące denko:) ja też muszę wprowadzić w życie taki projekt, bo łazienka cała zagracona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę chyba robić denka co miesiąc, bo pisanie posta 2 miesięcznego to jakaś masakra!

      Usuń
  2. Ja mam już kilka spotkań z Biovaxem za sobą i jedne maseczki mi obciążały włosy, a drugie były po prostu nieco silniejszą odżywką i szczerze mówiąc to nie wiem czy do którejś wrócę;]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...